"
SPÅRVÄGEN SIMFÖRENING
Gemenskap - Engagemang - Vilja - Glädje - Kamratskap - Respekt

Välkommen som medlem

Nedan följer information om medlemskap samt hur man blir medlem i Spårvägen Simförening.

Varför bli medlem?

Som medlem har du rösträtt och påverkansmöjlighet i Spårvägen Simförening samtidigt som du stöder
föreningens verksamhetsidé och värderingar. I medlemskapet ingår även dessa förmåner:

• 10 % rabatt på swimshop.se (ange Spårvägen vid beställning)
  • 10 % rabatt på behandlingar hos Vigeoklininken kiropraktik (ange att du är medlem i Spårvägen Simförening vid bokning)
  • Inbjudan till vår populära årsfest
  • 25 % rabatt på avgiften till Riddarfjärdssimningen
  • Vårt nyhetsbrev

Vi arbetar aktivt för att skapa fler förmåner för dig som medlem.

Medlemskap är också en förutsättning för att delta i någon av föreningens verksamheter. När du deltar i föreningens aktiviteter innefattas du även automatiskt av Svenska Simförbundets försäkringsskydd.

Vad kostar det att bli medlem?

Medlemsavgift för enskilt medlemskap är 100 kr per kalenderår.
Medlemsavgift för ständig medlem är 3000 kr.

Hur blir jag medlem?

KLICKA HÄR och följ instruktionerna. Välj grupp Medlem. Du kan även kontakta kansli@sparvagensim.se

Stort tack på förhand att du stödjer och vill vara medlem i Spårvägen Simförening!

Inga aktiviteter inbokade
Nyheter från föreningen